L'Oreal Le Blush


Dragi moji, napokon recenzija ovog rumenila koju Vam najavljujem već skoro pola godine, napokon je i ona došla na red. Slike su stare pa nemojte zamjeriti na (ne)kvaliteti.



Ovo rumenilo mi je poklonila moja majka koja se nikako ne može naučiti da postoje testeri kozmetike da ih isprobaš i odlučiš da li ti nešto odgovara ili ne. Tako joj nije odgovaralo ni ovo rumenilo pa sam ga ja prisvojila u kolekciju koja i nije toliko bogata jer inače nisam sklona gomilanju proizvoda koji služe istoj svrsi, potrošim jedno i kupim drugo, logično. U zadnje vrijeme mi baš ta logika ne ide pa sam počela gomilati. No da se vratimo na rumenilo - boja je baš onako breskvasta po mom ukusu.


Moje rumenilo je u nijsnsi 145 Rosewood. Breskvastog je tona, ali ima i nešto što vuče na rozo, drugim riječima rozo - breskvaste je boje. Divno odgovara mom tenu, nije presvijetlo ni pretamno, naravno da to ovisi i o količini koju nanosite i koliko puta pređete kistom po istom mjestu. Ima malo shimmera koji me nervira, ali poslužilo je svrsi. Više volim mat, ali rijetko ga nalazim.




U donjem pretincu nalazi se aplikator za nanošenje rumenila tj. mala četkica sa  relativno mekanim dlaćicama, s obzirom na druge "šmirgl papire" koje znaju upakirati, i malo ogledalce pa je ovo rumenilo savršeno za male torbice ili nesesere da možeteu slučaju nužde popraviti rumenilo bez nošenja puno proizvoda sa sobom.

CIJENA: oko 70 kn (5g)

DOSTUPNOST: Bipa, DM, Muller

PONOVNA KUPNJA: Baš i ne 

OCIJENA: 3/5


Ovo rumenilo je divne nijanse i svakako bih ga obožavala da nema shimmera koji ne volim baš previše, govorim za zimu jer sam ga onda koristila i potrošila. Ljeti bi ga vrijedilo ponovo isprobati, ali ne bih ovu nijansu, svakako bih pokušala sa nešto svjetlijim roza bojama.

Nadam se da Vam se svidjelo, još jednom, ne zamjerite mi na dosta lošim i ne fokusiranim slikama.

Pusa.


T.

2 komentara:

  1. super post, ja vise volim bronzere ali drago mi je da sam procitala tvoje iskustvo :)
    f4f?
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!