iQ COSMETICS Shadow Quartet


Dragi moji, kao što sam Vam rekla, imam toliko pripremljenih postova za Vas da ću Vas cijelo ljeto maltretirati i zatrpavati objavama. Danas Vam donosim recenziju iQ COSMETICS Shadow Quarteta, a radi se o maloj paleti sjenila za oči s bisernim učinkom. 



Ovu paleticu sam pikirala jedno duže vrijeme, ali nikako je nisam mogla uhvatiti na policama i napokon sam je se domogla i to na sniženju, -50%. Sastoji se od četiri sjenke breskvastih tonova koji nisu jako pigmentirani, ali ostavljaju neki sitni, sitni shimmer koji daje biserni učinak.




Prvu i četvrtu nijansu koristila sam kao highlighter, a ove dvije srednje kombinirala sam sa zlatnom za lagani, ljetni smookey.




Kod nas nisu u prodaji sve palete, ali na netu možete vidjeti puno više nijansi. Ja sam odabrala Nr.9 peach spring.




U donjem pretincu nalaze se dva dvostruka aplikatora za nanošenje i malo ogledalce. 


CIJENA: 26,49 kn (5g)

DOSTUPNOST: Bipa

PONOVNA KUPNJA: Samo na sniženju

OCIJENA: 3,5/5


Sviđa mi se paleta, ali vjerojatno je ne bi kupila po pravoj cijeni jer za taj novac mogu kupiti puno kvalitetnije sjenilo nekog drugog proizvođača. Sviđa mi se biserni učinak i nijanse su odlične, samo što nisu dovoljno pigmentirane za moj ukus. Trebala bih isprobati još koju paletu, možda tamniju, da bi vidjela učinkovitost i mogla dati preporuke.


T.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!