Catrice Multi Colour Blush


Dragi moji, evo danas Vam donosim recenziju Catrice Multi Colour rumenila koje me oduševilo. Nikad nisam preferirala roza rumenila, uvijek su to bile neke breskvaste, narančaste do smeđe nijanse i ovo je prvi put da koristim ovakav roza ton rumenila, ali stvarno nisam požalila. Baš mi se sviđa Barbie look na preplanulom tenu. 




Postojano rumenilo koje dugo ostaje na licu i ne nestane čim izađem iz kuće, kao neka druga rumenila. Jest rozog tona, ali daje neku prirodnu boju, nije prejako, tj. ne izgleda umjetno kada se nanese na lice. Nema puno shimmera kojeg inače preferiram ljeti, ali svejedno ga obožavam. 




Nijansa koju sam odabrala je 060 Strawberry Frappucino. Nisam namjeravala kupiti  novo rumenilo, ali bilo je na sniženju. Pokušala sam pronaći u kojim ga sve nijansama ima, ali više nije na tržištu pa mi je sad jasnije zašto je bilo na sniženju.




Najgornja i najtamnija nijansa uopće nije toliko tamna kako se čini i bojom je najsličnija rumenilima koje inače preferiram. Najdonja i najsvijetlija nijansa skoro i da se ne vidi, ali ostavlja shimmer pa sam je koristila i kao highlighter i poslužilo je svrsi.


CIJENA: 14,99 kn (8g)

DOSTUPNOST: Nažalost, više nije dostupno

PONOVNA KUPNJA: Da

OCIJENA: 4/5


Nadam se da Vam se sviđa recenzija, proizvod mi je definitivno favorit i nadam se da Ste ga uspjeli uhvatiti prije nego što je nestao s tržišta. 


T.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!